Naszą misją i głównym celem działania jest pomoc w zobrazowaniu ewentualnych nieprawidłowości w obowiązujących standardach obsługi Klienta, w strukturze organizacyjnej oraz schematach działania w Państwa firmie.
NASZYM ATUTEM JEST DYSKRECJA
KLAUZULA POUFNOŚCI
Firma Sega- Invest zobowiązuje się do zachowania w ścisłej tajemnicy faktu podjęcia współpracy ze swoimi Klientami w zakresie badania Tajemniczy Klient, nieujawniania i nieprzekazywania informacji innym podmiotom, instytucjom i osobom trzecim oraz do niewykorzystywania nazwy firmy i logo Klienta w celach reklamowych.
POUFNOŚĆ TRAKTUJEMY JAKO PRIORYTET
Badanie polega na przeprowadzeniu ukrytej obserwacji w placówkach handlowych, przez wcielenie się w rolę Klienta danej firmy. Audyt realizowany jest według scenariusza, który określa aspekty będące przedmiotem obserwacji.
Standardowym elementem badania jest przeprowadzenie rozmowy bezpośredniej wg wytycznych (np. czym audytor będzie zainteresowany) oraz w zależności od audytu, dokonanie zakupu produktu lub skorzystanie z usługi.
Po przeprowadzonym badaniu audytor wypełnia kwestionariusz, w którym zapisuje swoje spostrzeżenia i komentarze. Celem badania jest obiektywne odwzorowanie stanu faktycznego, poziomu procesu obsługi, a nie jego ocena.
Audyt satysfakcji realizowany jest zarówno metodami badań ilościowych (głównie prezez ankiety, wywiady kwestionariuszowe) jak również poprzez metodę badań jakościowych (wywiady na dużej próbie, wywiady pogłębione z Klientami). Uzupełnieniem wyników tych badań są pomiary metodą Tajemniczy Klient.
Personel jest strategicznym zasobem każdej organizacji.
Od jego zaangażowania i profesjonalizmu zależy nie tylko bezpośrednie powodzenie firmy na rynku, lecz także jej reputacja wśród Klientów. To zachowanie i postawa personelu podczas obsługi, stanowi wizytówkę firmy dla Klientów, decydując o ich zadowoleniu i lojalności.
Standardowo badanie te uzupełniane jest o materiałem fotograficzny udokumentujący stan zastanej ekspozycji.
Marketing to kreowanie i komunikowanie znaczeń za pośrednictwem marki.
Zakłada się, że silny i pozytywny obraz produktu czy też usługi w umyśle Konsumenta ma co najmniej połowiczny wpływ na jego decyzje nabywcze. Badania wizerunkowe służą poznaniu skojarzeń i wyobrażeń, jakie posiadają Klienci o firmie i jej markach.
Informacje uzyskane w badaniach wizerunku marki stanowią przesłankę decyzji marketingowych.
Podstawą wszelkich strategii marketingowych jest wiedza o Kliencie, poznanie jego oczekiwań i preferencji, a w konsekwencji zaspokojenie potrzeb nabywczych. Najefektywniejszym źródłem informacji o Klientach są badania marketingowe na temat postaw i zachowań Klienta, jego opinii i motywów zakupu.
Sekretariat: +48 796 040 603
Biuro: +48 695 060 683
Godziny pracy: Pn-Pt 8::00-16::00
42-200 Częstochowa, ul. Loretańska 37/4
Śląskie, Polska
kontakt@segaaudyt.pl / biuro@segaaudyt.pl / marketing@segaaudyt.pl
">
Podziel się tą stroną!